My Mangga..Klik yerr

http://www.imcrew.com/b1.gif

Saturday 12 June 2010

carirm..

Salam semua..
pertama kali aku ucapkan mekasih pada yg nyinggah kat sini. Kalau rajin mintak le tulun klik kat iklan2 yg ada tu..Nanti aku balas ngan klik kat korang nyer lakk..baru nak belajar main2 ngan blog..aku rasa kalau aku x cuba x tau kan...so apelah salahnya aku cuba buat blog khas tuk iklan jerr..mana nak tau ada rezeki..mulakan ngan bertatih..insyaallah satu hari nanti berjaya lak..hehehe..
Dalam hidup, sapa yg x nak duit kan..bohong la klau org kata suka2 jer...sikit banyak mesti nak gak kan wat duit ngan internet nih...
kalau ada lak rakan2 yang dah berjaya dan nak kongsi ilmu, aku alu2 kan...ribuan terimakasih diucapkan...

jumpe lagi nanti...

No comments:

Post a Comment

My Mangga..jom Join!!!

Mangga Contest

Followers