My Mangga..Klik yerr

http://www.imcrew.com/b1.gif

Tuesday 22 June 2010

Mangga,Nuffnang,Innity dan Advertlets..

 Skg ni byk dah advertiser/provider yg bersaing sesama sendiri dan mempamerkan kelebihan masing2 sbg servis provider yg baik/terbaik. Jadi kita sbg blogger tentu tercari2, gamaknye yg mana satu bagus...terutamanya dr segi pemberian komisen kpd publisher mcm kita atau lebih tepat lagi...bloggers macam aku nihh!! he3!!

 Kpd bloggers2 yg dah "besor", tentu x de masaalah...maintain traffic je dh okeh...tp pada yg baru mcm aku nih??? Pening siot...x tau nk buh yg mana....

Demi menjaga kepentingan para pengiklan, dah tentu mereka (advertiser) ni  meletakkan sikit banyak syarat2pd para bloggers.. Ini penting krn mereka nak menjadikan iklan mereka menarik perhatian para bloggers2 sekaligus iklan mereka dipamerkan hanya diruang blog bloggers tersebut tshj.
Kira eklusif laaa...

So..takat ni aku bru join dua jee...nuff n mangga...tapi traffic agak slow...sbb aku maleh nk B/walking...he3!!! Jd keputusan pun slow gak laaa kannn...

 Setakat ni, dlm 2 minggu aku join mangga...aku bru dpt rm0.07 sen...x tau lah bape lama lg nak kumpul sampai cukup dia nk baya kt aku!!!
Selain mangga, aku juga memasang Nuff sbg alternatif kpd ads mangga jika ada geng2 bloggers masuk ke blog nih...tp klau dua2 x mau keluar gak...x dapek la nk nulung yerrkkk!! he3!!!

 So anda lak cmne?? Tepuk dada tanya selera....

No comments:

Post a Comment

My Mangga..jom Join!!!

Mangga Contest

Followers